ارتباط با جنس مخالف

راز های تسخیر قلب مردان

عاشق کردن و دلبری کردن از مردان راه های بسیاری دارد که برای تسخیر قلب مردان بهتر است این روش ها را بلد باشید.

  • راز های تسخیر قلب مردان چیست؟

    هر دختری در زندگی ممکن است زمانی که برای اولین بار شخصی را می‌بیند و احساس می‌کند از او خوشش آمده این سوال را از خود بپرسد که راز های تسخیر قلب مردان چیست؟! همه‌ی ما روزی عاشق میشویم و دوست داریم معشوقمان هم به ما علاقه‌مند شوند. ظاهرو برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی شما باعث می‌شود تا پسری را که دوست دارید به خود علاقه‌مند کنید.

    جذب شدن هزینه زیادی ندارد؛ فقط باید روی ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی خود کار کنید و آن‌ها را در خود پرورش دهید. شناخت مردان و درک عواطف و احساسات آن‌ها دشوار است اما اگر سعی کنید چند نکته را رعایت کنید میتوانید در جذب کردن مردان موفق تر عمل کنید و وارد روابط عاشقانه بشوید.

    چه ویژگی‌هایی باعث جذب مردان به شما می‌شود؟

    اولین کار که باید برای جذب مرد مورد علاقه‌ی خود انجام دهید این است که او را بشناسید. رفتارهایش را بررسی کنید تا به علایق و ویژگی های او پی ببرید؛ چون روش جذب افراد متفاوت است. برخی درون‌گرا و برخی برون‌گرا هستند. تنها چیزی که باعث می‌شود مردها به شما جذب شوند، جذابیت درونی یا ویژگی‌های منحصر به فرد و امتیاز فردی شماست.

    هرچه قدرت مهارت های ارتباطی و ویژگی‌های شخصی شما بیشتر باشد، مردهای بیشتری تمایل به شناخت شما و برقراری ارتباط با شما می‌کنند. برای این‌که بفهمید راز های تسخیر قلب مردان چیست در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید.

    1. افزایش اعتماد به نفس

    اعتماد به نفس اصلی ترین ویژگی تبدیل شدن به فردی جذاب برای برقراری رابطه است. کسانی که اعتماد به نفس بالایی دارند بسیار جذاب تر دیده میشوند. افرادی که اعتماد به نفس کافی دارند در روابط عاشقانه بیسیار موفق هستند و قدرت در دست آنهاست.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    شما مردی با اعتماد به نفس را دوست دارید یا مردی که اعتماد به نفس ندارد؟ جذابیت، زیبایی ها، مهارت ها و ارزشتان را باور کنید و تلاش کنید تا اعتماد به نفستان را قوی کنید تا معشوقتان عاشق شما شود.

    این مطلب را هم ببینید  تبدیل دوستی به ازدواج

    برای اطلاع از 6 راه‌ افزایش اعتماد به نفس در رابطه عاشقانه کلیک کنید.

    2. جذابیت ظاهری

    ظاهر بیرونی شما در ابتدای شکل گیری رابطه بسیار تاثیر دارد. اول از همه این ظاهر شماست که فرد رابه خود جذب میکند. برای بدست آوردن زیبایی جراحی های زیبایی را فراموش کنید؛ زیبایی و جذابیت یعنی آراستگی، پاکیزگی و به روز بودن. سعی کنید ظاهرتان همیشه در بهترین وضعیت خود باشد و پوششتان را بسته به شرایط و محیط انتخاب کنید.

    3. تقویت ارتباطات کلامی

    از انواع راه های ارتباطی که بر جذابیت شما برای فرد مقابل تاثیر گذار است ارتباط کلامی است. از اصلی ترین عوامل شروع و ادامه یک رابطه فن بیان و ارتباط کلامی قوی و موثر است. باید بتوانید در ارتباط با طرف مقابل چه در پیام و چه حضوری بر ناخودآگاه فرد تاثیر گذارید و اجازه ندهید تنش و احساسات منفی شکل بگیرد. راه زیادی برای تقویت ارتباطات کلامی وجود دارد شما میتوانید برای پرورش مهارت های ارتباطی ار روانشناسان کمک بگیرید.

    4. آشنایی با زبان بدن

    وقتی با زبان بدن مردان آشنا شوید میتوانید احساسات و افکارشان را تحلیل کرده و بهترین پاسخ را بدهید. اینگونه فرد احساس میکند که درک شده و احساس صمیمیت بیشتری شکل میگیرد. شما میتوانید با زبان بدن بر او تاثیر بگذارید

    برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه شناخت مردان کلیک کنید. 

    5. ایجاد معیارهای مناسب

    با کمی بررسی متوجه میشوید که معیار هایی در مردی که شما جذب او شده‌ایید وجود دارد که برای شما بسیار جذاب است. اگر قصد دارید قلب مردی را تسخیر کنید سعی کنید با بررسی زبان یدن و حرف هایش معیار هایی که برایش ارزشمند است را پیدا کرده و آنها را در خود تقویت کنید.

    این مطلب را هم ببینید  رگ خواب مرد متولد اردیبهشت

     

    تسخیر قلب مردان

     

    انجام تست عشق و ازدواج

    اصول مهم برای تسخیر قلب مردان

    تسخیر قلب مردان اصول خاص خود را دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

    1. خوشرو باشید

    مردان عاشق زنی میشوند که وجودش پر از آرامش است و با لبخندش تصویری همیشگی در ذهن ها باقی میگذارد. سعی کنید همیشه لبخند بزنید، گرم و صمیمی باشید و همزمان به چشم طرف مقابل نگاه کنید. لبخند احساسات مثبت را نسبت به شما برمی‌انگیزد.

    2. در مورد سرگرمی هایتان صحبت کنید

    در مورد فعالیت‌هایی که دوست دارید صحبت نمایید. اینکه دوست دارید رمان بخوانید یا ساعاتی در روز را صرف یوگا کنید، فیلم و سریال ببینید یا جملات انگیزشی را گوشه‌ی دفترچه‌تان یادداشت کنید همگی علایق شما هستند و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر بین شما و فرد مقابل می‌شوند.از این طریق می‌توانید اشتراکات خود را با مرد موردنظرتان پیدا کنید.

    3. از او مشورت بخواهید

    مردها به گونه‌ای تربیت شده‌اند که دوست دارند احساس مفید بودن کنند. راجع به مسائل پیش روی خود با او صحبت کنید یا برای برنامه ریزی یک اخر هفته جذاب با او مشورت کنید و سعی کنید او را مردی باهوش و قابل اتکا نشان بدهید.

    4. از گوشی موبایل خود کمی فاصله بگیرید

    غرق شدن در فضای مجازی باعث نیود خیلی از لحظات خوش در زندگی واقعی و نبود توجه لازم  به دور و برتان است. کمی از دنیای مجازی درو شوید. این کار هم شما را باهوش‌تر نشان می‌دهد و هم فرصت‌های بیشتری برای خلق لحظه‌های هیجان انگیز دارید. استفاده‌ی بیش از حد از گوشی موبایل در هنگام صحبت با دیگران  یعنی بی احترامی و باعث فاصله‌ی شخص مورد نظر از شما و شکست عشقی می‌شود.

    این مطلب را هم ببینید  فرق بین میک لاو و سکس چیست؟

    5. خودتان باشید

    مردها شیفته ی زنانی هستند که طبیعی و نرمال رفتار می‌کنند و شخصیت منحصر به فرد خودشان را دارند. با یک شوخی به موقع باعث خندیدن طرف مقابل شوید یا به وقت نیاز در و دل‌های طرف مقابل را گوش دهید اما از رفتار مصنوعی و تقلید جلوگیری کنید. یک شخصیت طبیعی و با ثبات با وجود تمام نقص‌هایش بسیار دوست داشتنی‌تر از شخصیت مصنوعی و تقلیدکار است.

    تاثیر خدمات روانشناسی بر داشتن رابطه عاطفی سالم

    جذب کردن مرد مورد نظر به خود تنها قدم اول در شروع یک رابطه عاطفی است. برای اینکه با فرد مورد علاقه‌تان رابطه قوی و سالمی داشته باشید، لازم است که اصول صحیح آن را بدانید. روانشناس به شما کمک می‌کند تا در قدم اول با افزایش اعتماد به نفس و یادگیری مهارت‌های لازم، بتوانید مرد مورد علاقه‌تان را به خود علاقه‌مند کنید و سپس با روش‌های صحیح رابطه‌ای سالم و عاشقانه را در پیش بگیرید.

     

     

    تسخیر قلب مردان

    تست های شغلی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    صبا دهقانپور

    خوشحالی محصول یه زندگی هدفداره، هدف رو از زندگی‌ بگیری، خوشبختی هم ازش گرفته میشه.

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x