معرفی کتاب

معرفی کتاب حافظه نامحدود اثر کوین هرسلی

ذهن شما هیچگاه تمرکزش را از دست نمی‌دهد، بلکه تنها به دنبال چیزهای می‌رود که برایش جالب‌ترند

  • معرفی کتاب حافظه نامحدود اثر کوین هرسلی

    کتاب حافظه نامحدود قصد ندارد قابلیت جدیدی به ذهن مخاطبش معرفی کند. این کتاب با هدف زنده کردن قابلیت واقعی ولی آسیب دیده مغز به نگارش درآمده است. کتابی که با مخاطبش دوست می شود، با زبانی صریح صحبت می کند، از کلیشه و حرف های سنگین خودداری می کند، خود را به مخاطبش نزدیک می داند و از در دوستی و درک وارد می شود.

    یک بند از کتاب به خوبی واقعیت آن را بیان کرده است که شاید برای شما دلیل خوبی باشد تا احساس راحتی و اعتماد را درباره این کتاب به دست آورید:

    همه ما تجربه مشابهی داریم: ما اطلاعات را درک می کنیم و تشخیص می دهیم اما وقتی به آنها نیاز داریم نمی توانیم به یادشان بیاوریم. به عنوان مثال چند لطیفه بلد هستید احتمالا هزاران لطیفه شنیده اید اما الان فقط چهار یا پنج تای آنها را به یاد می آورید.

    شما هزاران لطیفه شنیده اید و درک کرده اید اما فقط چهار تای آنها را به یاد می آورید. چه شده که چنین اتفاقی رخ داده است، پای یک تفاوت بزرگ درمیان است. فهمیدن لزوما به استفاده منجر نمی شود. شما فقط زمانی به چیزی مسلط می شوید که بتوانید آنچه فهمیده اید را فورا به یاد بیاورید و به کار ببندید.

    اگر حافظه به معنی ذخیره آنچه فراگرفته ایم است، پس چرا یادگیری در ابتدای امر برای ما آزاردهنده است بعضی می گویند که در عصر گوگل به حافظه خوب نیاز ندارید.

    انتخاب و شروع تست های روانشناسی

    خود نویسنده کتابش را اینگونه توصیف می کند: «زندگی شما چگونه خواهد شد اگر «به سرعت و به آسانی و به طور مؤثر و کارآمد، اطلاعات را فراگیرید و به خاطر بیاورید درموردش فکر کنید. من در این کتاب کوتاه، آسان و خواندنی، مجموعه ای قدرتمند از مهارت های تقویت حافظه را به شما ارائه خواهم داد که با استفاده از آنها می توانید کنترل یادگیری و زندگی تان را به دست بگیرید. منبع مدلی که در اینجا شرح داده می شود بهترین و سریع ترین ذهن های جهان در امر یادگیری هستند و شما با تکیه بر محتوای این کتاب می توانید روش های شگفت انگیز یادگیری را کشف کنید.»

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب از بی نظمی تا نظم اثر لیز دیون پورت

    کتاب حافظه نامحدود برای چه کسانی مناسب است؟

    شما معلم هستید استاد دانشگاه دانشجو یا دانش آموز کارمند هستید یا بازاری شاید هم خانه دار هستید و یا پدر یا مادر این کتاب برای همه شما می تواند مفید باشد؛ چون با مهم ترین رکن زندگی بشر در ارتباط است، به ویژه در عصری که بیماری های حافظه کم نیستند و خیلی زود آدم را گرفتار می کنند.

    پیشنهاد می کنیم اگر دوست دارید از ذهن خودتان مراقبت کنید و سلامت حافظه خود را بازیابی کنید، حتما این کتاب را بخوانید.

    این کتاب را می توانید به دوستان و عزیزانتان نیز هدیه دهید تا آنها هم با شیوۀ بازیابی این برکت خدادادی آشنا شوند. اگر زمان کافی ندارید تا کتاب را مطالعه کنید، ما در رابینیا خلاصه صوتی کتاب حافظه نامحدود و صدها کتاب دیگر را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

    درباره نویسنده کتاب حافظه نامحدود

    کوین هرسلی (Kevin Horsley) نویسنده کتاب بیش از ۲۵ سال است که بر روی حافظه، توانایی‌های آن و عملکرد مغز تحقیق می‌کند. او به طور مشخص به دنبال آن است که بفهمد چگونه می‌توانیم از ظرفیت مغز خود به بهترین شکل استفاده کنیم.

    البته او صرفا یک محقق نیست و تا به حال علاوه بر قهرمانی در مسابقات حافظه توانسته دو رکورد را در آزمون اورست حافظه به نام خود ثبت کند. شرکت کنندگان در این آزمون باید حداقل ۱۰هزار رقم از عدد پی را به خاطر بیاورند. همچنین اگر از وسط ارقام هم سوالی از آنان شد باید توانایی پاسخ دادن به آن را داشته باشند.

    این مطلب را هم ببینید  معرفی کتاب تست مارشمالو اثر والتر میشل

    کوین هورسلی یکی از معدود افرادی روی زمین است که به مقام استاد بزرگی حافظه رسیده است. او همچنین یک سخنران حرفه‌ای است و به عنوان مشاور برای بهبود یادگیری افراد هم فعالیت می‌کند.

    او علاوه بر کتاب حافظه نامحدود ۴ کتاب دیگر نوشته که اغلب در زمینه مغز و یادگیری و حافظه هستند.

    برای گوش دادن به خلاصه ارزشمند این کتاب و 365 کتاب دیگر ، توصیه میکنیم محصول 365 میکروبوک رو تهیه کنی. با این کار میتونی یه نسخه بهتر از خودت بسازی 😉
    مشاهده 365 خلاصه کتاب صوتی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    انجام تست عشق و ازدواج

    مهسا پیرمحمدی

    بِه رویاهای خود باور داشته باشید، آنها به دلیلی به شما داده شدند 👌💎

    نوشته های مشابه

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    دکمه بازگشت به بالا
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x